!

Opmerkingen: hole 10 is ingekort (nu par 3) . Algemeen Rookverbod. Zaterdag driving range en oefenholes vanaf 12.00 uur dicht ivm Starmaker's weekend

Laatste wijziging baanstatus: 1 september 2024

De baan is open

Qualifying ronde mogelijk

Trolleys toegestaan

Buggy's toegestaan

Putting green open

Driving range open

Zomer greens

Baanstatus  >

Noordwijk Open 2024

De golfwedstrijd voor golfende inwoners (max. WHS 30.0) van de gemeente Noordwijk, dus ook Noordwijkerhout en De Zilk!

Inschrijving staat vanaf dinsdag 3 september 09.30 uur open en sluit uiterlijk vrijdag 6 september 12.00 uur. Maar waarschijnlijk eerder omdat we dan al vol zitten voor beide rondes. Meestal gaat het heel hard met de inschrijvingen (zeker voor de middagronde), dus wees er snel bij.

Lees eerst alle informatie goed en schrijf je dan in via het inschrijfformulier aan het eind van deze pagina. Nadat de inschrijving open is, is in de lijst met aanmeldingen te volgen wie zich al ingeschreven heeft.

Hole-in-One prijs op de 17e!

Met dank aan

Noordwijk Open | 2023 startpagina 4

Relevante informatie over de wedstrijd

Noordwijk Open | 2023 startpagina

Flesjes met water of een ander drankje worden NIET uitgedeeld. Dit omdat wij als organisatie een kleine bijdrage willen leveren aan het verminderen van de plastic afvalberg.

Er zijn vier waterpunten op de baan om een eigen flesje onderweg bij te vullen: bij WC hole 8, huisje bij green 9, WC hole 13, links van het begin van fairway 14.

Alle deelnemers krijgen een kopje koffie of thee bij ontvangst en 2 muntjes voor een drankje na afloop.

Inschrijven!

Je moet een kopie van je actuele NGF kaartje meesturen. Zorg dat je het bestand als jpg, jpeg, pdf, png, of gif (andere formaten worden niet geaccepteerd) op je computer (mobiel of tablet) hebt staan voordat je begint met het invullen van het formulier.

Hoe doe je dat snel? Maak op je mobiele telefoon een schermprint van je NGF pasje op golf.nl (druk tegelijkertijd op de aan/uit-knop en de knop volume omhoog (Android: omlaag)). Mail die foto naar jezelf als je je via je computer of laptop gaat inschrijven. Lukt het niet? Vraag dan of familie of vrienden je kunnen helpen of gebruik dit oefenformulier voordat je het echte formulier gaat invullen.

Klik hier om je in te schrijven.

Sluit venster