Opmerkingen: hole 10 is ingekort (nu par 3) . Algemeen Rookverbod.

Laatste wijziging baanstatus: 27 juli 2024

Dank aan Steve Knibbs

Steve KnibbsOp 30 oktober nemen we afscheid van Steve. Hij werkte maar liefst 17 jaar voor onze mooie club en gaat op 29 oktober met pensioen. Zijn feestelijke afscheid zal, gezien de huidige omstandigheden, in beperkte kring gevierd worden. Leden die hier een dankwoord of mooie herinneringen willen achterlaten voor Steve kunnen dat per e-mail aan het secretariaat sturen (secretariaat@noordwijksegolfclub.nl). Het secretariaat zal het bericht dan hieronder op de pagina voor Steve plaatsen.

Dear Steve,

We will miss your laughs when visiting the “greenkeepers loods”. It was a joy to see how you have kept all our machine in perfect condition. It is inevitable, your time at the NGC is over. Knowing you a little, I am convinced that you will find other things to do. I hope you will be able to enjoy these new times in good health.

Thank you very much for all you did over the past years and I hope you can look back to a great time at the NGC.

Steve, all the best.

Ton Spoor

Lieve Steve,

Machines en Steve dat hoort bij elkaar, tenminste op Noordwijk. Dus voor velen zul jij niet het bekendste gezicht zijn: jij was meestal te vinden bij de loods en dan ook nog eens met je hoofd onder of in een machine.

Dank voor je 17 jaar op Noordwijk. Geniet van je pensioen!

Pluis

Beste Steve,

Na 17 jaar Noordwijkse is het dan zover en mag je gaan genieten van je pensioen. Onlangs waarschuwde je onze flight nog met de mededeling: “de greens zijn gerold, ze zijn snel. Een gewaarschuwd mens telt voor 2, echter wij bleken zo eigenwijs, dat de bal telkens ver voorbij rolde. Deze en nog veel meer tips zullen we missen!

Geniet van je vrije tijd.

Geert & Karen van Wermeskerken

Beste Steve,

Dank voor al het mooie werk dat je voor de club hebt gedaan.
Bescheiden, maar vakkundig in je werk, voor ons allen een belangrijke factor.
Geniet van je pensioen !

Vriendelijk groet,
Anneke en Jur Zoetmulder

Beste Steve,

Dank voor het stil gaan staan en je verstoppen achter je karretje als wij er weer aankwamen!
Door het niet te hoeven wachten op de baan konden wij in ons spel blijven.
Blijf gezond en ga enorm genieten van je vrije tijd.

Heleen Brand

Beste Steve,

En alles liep op rolletjes, of kogellagers, of gewoon op wielen en de motoren knorden vrolijk verder. Allemaal dank zij Steve die met zijn technische achtergrond het steeds maar uitbreidende machinepark gaande hield. Met een glimmer in de ogen en een sigaretje. Heel veel plezier in je pensioentijd.

Nena en Paul Kerckhoff

Leen, Rob en Steve, bij elkaar 92 jaren greenkeeperschap ten behoeve van de Noordwijkse! Van het resultaat genieten we elke keer weer! Dank voor jullie expertise, volharding en het fijne contact.
Graag zetten we op 1 oktober een blijk van onze dankbaarheid bij het secretariaat neer. Het gaat jullie goed!

Hartelijke groeten, Jos en Inez Lips

Beste Steve,

Grote dank voor je grote inzet gedurende je vele jaren voor onze mooie baan. Je heb erg veel werk verzet, zodat wij al jaren kunnen genieten van een steeds mooier wordende baan. Nogmaals dank. Het ga je goed.

Gerro Vonk, ex-Baancommissie lid NGC

Beste Steve,

Ook jij gaat ons verlaten… jij was denk ik voor de leden het minst in beeld, maar waanzinnig belangrijk op de achtergrond. Jij zorgde 17 jaar lang voor het onderhoud van het machinepark en hoe!!  Ik ben benieuwd of er iemand is die jouw werk zo geweldig kan overnemen. Met bestuur/personeelswedstrijden, maar ook met de kerst etentjes heb ik je beter leren kennen en gemerkt hoe je je met enthousiasme voor de Noordwijkse golf hebt ingezet.
Steve, ik weet zeker dat je van je pensioen zult gaan genieten, maar denk tegelijkertijd dat je de Noordwijkse ook zult gaan missen. Ik wens je alle goeds en hopelijk een gezellig en gelukkig leven samen met al je dierbaren. Dank voor je inzet al die jaren.
Het ga je goed!

Hartelijke groet, Jopie Baijings