Opmerkingen: hole 10 is ingekort (nu par 3) . Algemeen Rookverbod.

Laatste wijziging baanstatus: 14 juli 2024

Vacature secretariaat

Parttime medewerker secretariaat (18 uur per week)

De Noordwijkse Golfclub is een golfvereniging met ruim 1000 leden en gevestigd aan de Randweg 25 te Noordwijk. De club is een actieve, sportieve en gastvrije vereniging. Het bestuur van de club en de meer dan 20 commissies worden ondersteund door een professionele staf onder leiding van de Club Manager.

De Noordwijkse Golfclub zoekt, in verband met het aanstaande vertrek van een van de medewerksters, een parttime medewerk(st)er die in een duobaan zorg draagt voor de uitvoering van de werkzaamheden van het secretariaat en ondersteuning verleent aan de Club Manager, het bestuur en de commissies.

Functieprofiel:

• Secretariële werkzaamheden: postverwerking, verwerking en afhandelen van e-mails, telefoonafhandeling, archiefbeheer, het bestellen en beheren van kantoorartikelen en drukwerk, ontvangen en te woord staan van bezoekers en leden
  • Uitvoeren van de ledenadministratie en onderliggende administraties
  • Onderhouden van contacten met de leden van de vereniging
  • Actueel houden van de inhoud van de website
  • Voorbereiden en verzenden van nieuwsbrieven via mailchimp
  • Administratieve ondersteuning van de Club Manager en het bestuur

Profiel:

• Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Secretariële opleiding en ervaring
  • Zelfstandig, kwaliteit- en servicegericht, goede communicatieve vaardigheden, hands-on mentaliteit, gestructureerd, goede organisatorische vaardigheden, discreet
  • Teamspeler, die ook goed in staat is om zelfstandig te werken
  • Goede kennis en beheersing van het officepakket (Word, Excel, PowerPoint)
  • Ervaring met content management van websites
  • Kennis van en ervaring met digitale archivering
  • Goede beheersing in woord en geschrift van de Engelse taal

Wij bieden een uitdagende en afwisselende functie, met een representatief salaris, in een bloeiende, sportieve en ambitieuze vereniging. In eerste instantie wordt een contract voor bepaalde tijd aangeboden, voor 18 uur per week.

U kunt uw sollicitatiebrief met CV binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie per e-mail sturen naar: Noordwijkse Golfclub, t.a.v. De heer Bart Homan clubmanager@noordwijksegolfclub.nl