Opmerkingen: hole 10 is ingekort (nu par 3) . Algemeen Rookverbod.

Laatste wijziging baanstatus: 27 juli 2024

Golfweek 2021

Voor een aantal wedstrijden is er nog plek en inschrijvingen voor die wedstrijden staan nog open. Dus schrijf je in als je dat nog niet gedaan hebt!

Horeca: vanwege de Covid maatregelen zijn we genoodzaakt om zowel bij aankomst als na de wedstrijden plaats te nemen aan tafels. Omdat de 1,5 meter regels gelden zal er onvoldoende plaats zijn in het clubhuis om iedereen te laten zitten. Er zal om deze reden een tent worden geplaatst op de parkeerplaats aan de zeezijde van het clubhuis. Alle deelnemers zullen bij aankomst een tafel worden toegewezen waar zowel de koffie in de ochtend, de borrel na binnenkomst en eventueel het diner kan worden genuttigd. Door de Covid maatregelen en de planning voor de horeca is het ook noodzakelijk om van te voren te reserveren als men na afloop van de wedstrijd wil dineren. Let op dit is dit jaar alleen voor leden en hun meespelende gasten. Voor reserveren kun je terecht op de website van restaurantputtershoek.nl. Dit is alleen van toepassing op de gunshot wedstrijden, omdat iedereen tegelijk binnenkomt. Dus op zaterdag 14, maandag 16, dinsdag avond 17, vrijdag 20 augustus.

Betalen bij Gunshots (Close Clan, Jong-Oud, de dinsdagavond cup en de JW Henny): alleen de captain, dat is diegene met de laagste hcp en Lid van Noordwijk, is verantwoordelijk voor het ophalen en betalen van de score kaart. Deze kan hij/zij dmv bijv een tikkie bij zijn/haar flight genoten terugvragen. Via een mail en via de startlijsten die zichtbaar opgehangen worden op de dag van de wedstrijd, wordt kenbaar gemaakt waar de kaart opgehaald en betaald kan worden.

Betalen overige wedstrijden: bij de caddiemaster

Graag nog aandacht voor het volgende: aangezien er een tent boven aan de zeezijde van het clubhuis geplaatst zal worden is er tijdens de Golfweek boven geen gelegenheid tot parkeren en verzoeken wij iedereen zoveel mogelijk gezamenlijk naar de club te komen, zodat iedereen toch plek heeft op een van de twee andere parkeerplaatsen.

Om de gezondheid van ons allen te waarborgen verzoeken wij iedereen zich aan deze regels te houden.

Meer informatie staat in de nieuwsbrief van juni: klik hier om de pdf te openen. Het wedstrijdreglement en extra toelichting voor sommige wedstrijden staat onder Commissies – Wedstrijd & Handicap Commissie (alleen toegankelijk voor leden).