Opmerkingen: hole 10 is ingekort (nu par 3) . Algemeen Rookverbod.

Laatste wijziging baanstatus: 26 juli 2024

Het NJO 2024 was weer mooi!

Alle resultaten zijn te zien in de Parrow App. Download de app als je hem nog niet hebt.

NJO 54
Kijk op social media voor foto’s en filmpjes. Veel dank aan Robin Smithuis die dit jaar een grote rol speelde om het toernooi in beeld te brengen.

NJO 55

Winnaars 15e editie

1. Carmen Gonzalez Lo-A-Njoe (+16)
2. Caya Huijbregts (+24)
3. Joska Nelis (+28)

1. Thijmen Batens (+5)
2. Duhan Sazak (+8)
3. Olivier Lelyveld (+11)

Zoals altijd werden alle deelnemers op de eerste dag van het toernooi verwelkomd bij de wedstrijdtafel. Daar ontvingen ze een tasje met goodies , dit keer met een pet met het NJO logo, en uiteraard ook een lunchpakket. Na elke ronde werden de golfers getrakteerd op een daghap.

Alle dagen hadden we goede weersomstandigheden. Op de eerste dag weinig zon, maar de andere twee dagen veel zon en altijd de typische Noordwijkse wind, wat voor uitdagende speelomstandigheden zorgde. De baan was iets ingekort omdat de wateroverlast nog steeds hinder geeft: hole 10 was nu een par 3 ipv een 4. Door de vele regen die we al gehad hebben is de rough op veel plekken extreem en dat veroorzaakte veel zoeken en hoge(re) scores. Gelukkig konden spotters soms toch nog een bal vinden die anders reddeloos verloren was. Dus ook veel dank aan de aanwezige ouders, opa’s en oma’s, tantes en coaches die vooruit renden om te spotten!

Op de openingsdag geen enkele ronde onder par. Beste score was level par voor Thijmen en Duhan. Bij de meiden opent Carmen met een 76 (+5).

Op dag 2 een mooie ronde van Joska Nelis (+2), Carmen bracht een 77 binnen. Bij de jongens een ronde van 1 boven par voor Duhan. Thijmen had een ongelukkig eind van zijn ronde: triple, bogey, bogey. Daarvoor stond hij nog -3 voor de ronde. Dat is Noordwijk!

Op de laatste dag liet Carmen zien dat ze uit het juiste hout is gesneden: na het DJO vorig week wint ze ook het NJO met een laatste ronde van 76. Bij de jongens was het lang spannend! Maar met de beste score van de dag (+2) wint Thijmen het toernooi. Met een wildcard gaat hij nu ook de Twente Cup spelen! Hoe leuk is dat?!

De organisatie heeft weer volop genoten van de stralende gezichten en het plezier dat de spelers uitstraalden, zelfs na wat mindere scores.

Hopelijk zien we jullie allemaal volgend jaar weer terug bij het Noordwijks Jeugd Open!

Wij danken naast de deelnemers, begeleiders en vrijwilligers ook .....